zondag 13 april 2008

Lente II

Er zijn ook een paar nadelen aan de lente:
  • Prikkende ogen (tot voor dit jaar dacht ik in april altijd dat mijn ogen achteruit waren gegaan en dat ze daarom prikte...nu weet ik beter)
  • Verstopte neus (tot voor dit jaar dacht ik in april altijd dat ik chronisch verkouden geworden was)
  • Een schaap dat op haar rug terecht was gekomen en dus niet meer rechtop kon komen(enorme gewetenswroeging...we hadden willen stoppen, maar hebben dat niet gedaan, vraag me niet waarom niet - we waren te verbaasd denk ik. Overigens bleek even later dat het schaap weer op vier pootjes in de wei stond - all is well that ends well) (overigens...mocht iemand ooit een schaap op haar rug zien liggen, dan moet je het altijd via de kont weer omhoog zien te krijgen anders gaat ze als nog dood, zie hier. Wat dat betreft is het maar goed dat we niet gestopt zijn, want dat wisten wij niet)

Geen opmerkingen: