zaterdag 19 juli 2008

Vakantie

Het is vakantie...eindelijk...het was de afgelopen maand zo druk dat ik geen tijd had om iets op de blog te schrijven. Wat ik wel heb gedaan? Gewerkt. Verder niets.

Ik heb geen tijd gehad om lekker te koken, de poezen goed uit te borstelen, sushi te gaan eten, al die boeken die nog klaar liggen te lezen, naar de kerk te gaan, te sporten, domme televisie te kijken, met de hondjes te wandelen en alle andere dingen die het leven zinvol maken :-)

Ik was de afgelopen maand gestressed, moe, ziek, druk en in mezelf gekeerd.

Is het werk dat waard? Ik weet het niet. Ik hou van mijn werk. Ik geef graag les, ik hou ervan me druk te maken over kleine dialectpuzzels, ik begeleid graag studenten.

Meestal is de werkdruk in balans in mijn leven. Soms slaat de balans door en lijkt werk belangrijker dan wat ook...nu is het vakantie: deze drie weken slaat de balans door naar de andere kant: naar de kleine dingen die het leven mooi maken: naar de dierentuin, wandelen in de duinen en op het strand, lekker eten, lekker sporten en veel yoga.

Geen opmerkingen: