vrijdag 4 maart 2011

The truth the whole truth and nothing but the truth...

De afgelopen weken ben ik op zoek geweest naar een nieuwe kat. Een maatje voor Saga. Ik denk dat het goed voor haar is om weer een poezenvriendje te hebben. Ik denk dat ze soms een beetje eenzaam is en dat ze graag weer samen met iemand zou spelen en slapen. Ik weet dat echter niet.

Vandaag realiseerde ik me echter dat ik websites met poezenplaatjes bekijkend niet echt zoek naar een maatje voor Saga. Ik zoek naar poezen die lijken op Saga of als ik eerlijk ben, naar poezen die lijken op Freia. Of, als ik nog eerlijker ben, naar Freia. Maar die kan ik niet vinden....

Zo lang ik blijf zoeken naar Freia, ga ik waarschijnlijk geen nieuwe kat vinden. Welke foto voldoet immers aan zulke hoge vereisten? Ik moet dus diep ademhalen en op een andere manier gaan zoeken. Maar hoe? Kan ik nu wel zoeken naar een andere kat? Moet ik gewoon wachten tot er op een bepaald moment een nieuwe kat mijn leven in komt wandelen? Of, is het goed zo en hoeft Saga helemaal geen maatje te hebben?

Geen opmerkingen: