zaterdag 30 januari 2010

Grey's anatomy quote

"and each person we let ourselves care about is just one more loss somewhere down the line"


Deze quote is me op het lijf geschreven...ik maak me zorgen om alle liefdes in mijn leven die ik nog moet verliezen. Het verdriet dat nog moet komen, lijkt nu al heel werkelijk. Verdriet om het te komen verdriet. Afscheid nemen is de rode draad in mijn leven. Dat moet ik leren. Niet bang zijn voor het verdriet, voor de pijn, het ondergaan, er doorheen gaan en niet verkrampen, doorademen en verdergaan.

Tijdens de appeltaart gisteravond realiseerde ik me dat er een andere kant is. Leven met het verdriet van het komende verlies, bewust zijn van de liefde die je ooit verliest, zorgt dat die liefde je prioriteit is. Het zorgt dat je altijd eerst kiest voor de grootste liefdes in je leven voordat je iets anders doet.

Geen opmerkingen: