donderdag 27 december 2007

Diergaarde Blijdorp


Het is "zo'n week":
  • Zondag blijk ik halverwege de dag twee compleet verschillende schoenen aan te hebben.

  • Gisteren heb ik een aardappelschilmesje meegebakken met de kerstmaaltijd. Het hele huis stinkt dan naar gesmolten plastic in plaats van naar de heerlijke vegetarische bladerdeeghapjes...

  • Gisteren bijna (het scheelde een centimeter) aangereden door een auto die voorang zou moeten hebben verleend, maar ons niet had gezien.

  • Vandaag een lekke band met de fiets op weg naar de dierentuin.

  • Bij de dierentuin aangekomen zet ik mijn fiets op slot met een slot waar ik geen sleutel van bij me heb (een toestand: lopen naar station, naar huis met trein om sleutel te halen, terug naar dierentuin met bus om fiets te halen, met fiets aan de hand naar de fietsenmaker, weer terug naar huis met trein)

Ik ben benieuwd wat me verder nog te wachten staat....

Geen opmerkingen: